Löööördag

Hej hej!
Längesen jag visade mig här meeen så får det vara ibland! Har hur som helst haft en himla fin vecka, med sol nästan varje daaag. Dock är det väldigt väldigt kallt ute.... men våren är väl snart här eller hur?? (Säg ja!)
 
Hur som helst, så avslutades veckan igår med att Victor fyllde ååår! Wiii! vi hade sweet sixteen fest för honom i hans lägenhet och vi hade jätteroligt allihooop! Kan ju bara tala för mig själv men ni förståår. Sen gick jag ju upp sju imorse för att leda simskolor och kan säga att det kanske inte var det roligaste jag gjort eftersom jag somnade ganska sent haha :(( Men tog bara liite bilder med telefonen och de är så tråkiga så ni kanske får se de någon gång i ett annat sammanhang. Sounds good? Great!
 
Här är söt bild på mig och Alex i alla fall, mitt i snööön PUSS OCH KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0