on top of the world

 
Kolla vilka fina semlor jag gjorde i tisdags! Och sååå glad var jag häromdagen i vårat stökiga badrum.....
Förresten är det galet mycket godare att göra semlor själv än att köpa. Om ni har tid - GÖR SJÄLVA! Hur som haver, ska ej fastna i semmelträsket. 
Kom hem från Julia för cirkus två timmar sedan, sov hos henne inatt! Vi hade såå mysigt, lyssnade bara på bra musik mitt i natten och eh ja ni hänger med. Trevligt lördagshäng helt enkelt! Längtar för övrigt helt sjukt till sommaren... kan det inte i alla fall bli vår? Snälla?
 
Högsta önskingen just nu är alltså att snön ska försvinna, och att det ska vara den 9:e maj så jag får åka till paris snart! hehe
 
Har inget mer att dela med mig av meeeeen, vi hörs på ett eller annat sätt. Kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0