19.15/äntligen en update.....

Hej där! Nu ses vi igen, hehe... Jaja, min kamera har varit sönder, men mamma kom med sina magiska fingrar och lagade den idag (tack!!!!) så det är faktiskt därför jag har lyst med min frånvaro! Sen har jag haft mina två första nationella prov i svenska också! Ett för cirkus två veckor sen, ett igår och sedan ett imorrn... Två gjorda och bara ett to go men det är uppsatsdelen - vilket betyder den värsta delen. Den delen som helt tömmer ut hjärnan typ, fyfan! Jaja, ska bunkra upp mig med frukt och vatten så det ordnar sig nog! 
 
Sen väntar en stockholmsdag nu på lördag med min ballex!! Ser verkligen fram emot det, hihi. Så helgen består av lite simskolor, lite stockholm och massor av god maaat. Hehe, you know me! Men men, vi hörs snart (eller??) ♥
 
 
#tvåbildertagnautavbarafartenpåmigmedsmutsigthårhejdå! 
 
PS. Har hittat massor av fina inspirationsbilder som jag kan bjuda på, vi kanske hörs snart ändå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0