SENASTE VECKAN I BILDER//VÅÅÅR

Hej mina vänner och kamrater! 
Nu verkar våren äntligen ha kommit (peppar peppar!!!) och jag blir på såå galet mycket bättre humör när solen kikar fram från bakom molnen. Idag har jag lunchat med Alex på global, hade tyvärr inte med mig kameran... Men men, vi hade hur trevligt som helst iallafall!
Tänkte ta mig i kragen nu och ta en kopp te samtidigt som jag gör klart min fysikinlämning, då slipper jag stressa med den i veckan liksom. Så ska inte bli långrandig! Här har ni bilder från senaste veckan, you like? Puss! 
 
 
 
PS. På tisdag är det valborg då jag och några vänner ska ha tacomys och sen dra till djäknis och lite så, ska försöka komma ihåg att ta bilder då! 
 
 
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0