vampires & wolves

skjorta - gammal, byxor - cheap monday, jacka - h&m herr, strumpor - h&m, skor - hollywood
gud nu undrar väl ni varför det inte är några ansikten på bilderna och det undrar jag också. seriöst är vi så fula haha?? hängde lite på stan idag och hittade ett par nya svarta jeans, för dom jag har på bilderna suger anusballe, och eeeeeeee älskar dom så mamma kanske köper dom till mig imorrn hehe. ne men nu börjar jag bli sådär tråkig som när vi gurglade låtar på donken idag, det brukar bli dags att avrunda då, hejs!


och nej det är inte lika dramatiskt som det ser ut på bild numero uno, promise!

Kommentarer
Postat av: julia

det var visste dramatiskt :((((((((((((((((((((((((

2012-03-18 @ 13:59:15
URL: http://bananaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0