Måndaaag

Vaknade med feber och allt igår...... orkar inte det hääär. För det första missar man så jävla mycket när man inte är i skolan och sen orkar man ju inte jobba när man mår dåligt??? F Haha, befinner mig i dött läge underbart!! För det andra vill man ju inte vara sjuk helt enkelt. Jaja, ska ej ta ut frustrationen över er mina mysisar. Tänkte ba höra av mig och säga att så är läget!

Hur som helst så MÅSTE jag göra lite historia idag eftersom det är en historieuppgift jag har dratt ut på lite väl länge. Så får suga på den en stund så får vi se om jag kommer iväg till skolan imorrn (då uppgiften ska in) Men men! Gammal bild här under, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0