Consolation Prizes

 
           
           
Säg nu inte att ni inte blir sugna på att bo på landet när ni ser bild nr 1????? tom jag som stadsmänniska vill fly lägenheten och bo i stuga!
 
Sådär gänget! Har inte så mycket mer än inspirationsbilder att bjuda på just nuuu. Lite boring men that's life ibland. Förresten. Känner mest såhär: FUCK SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
All motivation är borta typ, det är jobbigt för nu har vi väldigt mycket att stå i *:)*
Hur som haver är det därför jag är lite frånvarande, och det är inte pga plugg tro mig haha! Men men, imorgon är det fredag och jag ska knapra naturgodis med Alexandra efter skolan = yaaay! På lördag ska jag träffa Julia och kanske några till, men det återstår att se vad vi hittar på för bus! 
 
 
Btw har fastnat för denna låt, skitrolig att göra stämmor till hihi! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0