@home

hej people! om det fortfarande finns någon som kikar in här, hehe. kom hem igår kväll, i bra tid faktiskt, och pratade med mamma sen somnade jag så fort huvudet hittade kudden. 
har ju som sagt varit på språkresa i två veckor, och innan jag kommer med allt dåligt med EF (...) så måste jag berätta allt det fina med min och alex resa! vi har träffat underbara vänner och varit med om saker som jag för alltid kommer komma ihåg. så overall har vi haft det himla fint.

orkar inte skriva en hel bok idag då jag är ganska trött i huvet men lite måste jag säga. Jag skulle inte rekommendera er att åka med EF, det är min åsikt utifrån de ledare och de aktiviteter jag har vart med på/umgåtts med. man måste nog vara betydligt yngre för att tycka att kurragömma med sina ledare ska vara kul. 

vi har nog rört om i grytan lite där borta i Torquay men det är ju så det ska vara. sitter och redigerar lite bilder, ni får se de snart! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0