get back, get down

eftersom jag fan inte har nåt nytt att visa så får ni väl lite olika bilder, som inte ens passar ihop men i give a fuck ok? haha SHIT va destruktiv jag låter, flååååt pussisar. igår kom jag försent till varenda lektion jag hade och gick ut och dansade i korridorerna minst femton minuter på varje, eller hjälpte julia (hon lever nu) MEN FICK INGEN SEN ANKOMST, score? svar ja. tog spruta också, kände mig som den man jag är för det gjorde inte ens ont h3h3
just nu vill jag ha vår och mysiga utekvällar med personerna man tycker mest om ni vet? eller en klassresa. samtidigt vill jag kasta snöbollar på väggar och inte fungera ok i huvet. fast egentligen alltihop, JA. har humörsvängninar och ritar små fula gubbar och planeter, borde plugga men jag orkar inteeeeeee en annan gång kanske!
kom och tänka på när jag och julia kastade hårda godisar i taket vid asea haha guuud va jag saknar att springa omkring och flumma med den bruden, LIFE FAST DIE YOUNG BAD GIRLS DO IT WELL OSV<3333333
vill ha en pojkvän också:(
fasen va tråkig jag är hahaha sweet baby jesus hejdå
pratar engelska när jag är psyk så hejdå igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0