Paris paris!!

 
Heeeeej, mitt sega photoshop har äntligen börjat fungera så smått igen! Så här har ni några bilder från Paris. Hoppas ni är nöjda nu när ni slipper instagramredigerade iphone-bilder, hehe. Och förresten, eftersom det alltid är jag som håller i kameran så är det inga bilder på mig i den vackra huvudstaden... oops. Aja, jag grämer mig nog mer över det än vad ni gör!
Studenten med goda vänner firas på fredag och jag har, efter det, en massa annat kul att se fram emot. Dessutom börjar frihetskänslan smyga sig in nu... känns bra!
Och ooooooomg, på måndag tar jag lov och slutar nian!!!!!!!! Detta lov ska det chillas galet och ha äckligt jävla kul, så jag är utvilad och kan satsa på gymnasiet i höst. Oki? Mycket snack, lite verkstad, ska ta en springtur nu hade jag tänkt sen blir det hem och ÄTAAAAAAAAAAA
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0