HANDMADE LOVEBAR

 
 
Heeeej på er vänner!
Seriöst den här lovebaren var fan en av de bästa sakerna som hänt mig i hela mitt liv (i matväg dåråå). Fick den som förtidigfödelsedagspresent av Julia i förra veckan, åt upp den såfort jag kom hem hihi. 
Fick även lite fler saker jag ska visa er, som jag sa är hon grym på att köpa presenter, julklappar... ah, you name it! 
 
Igår kom min mami hem från USA efter att ha varit där med jobbet i tio dagar. Att vara borta från henne/papi i över en vecka är alltid jobbigt haha :( Förutom en massa kramar fick jag liite presenter, kan visa vid ett annat tillfälle! Sounds good? Great! 

Kommentarer
Postat av: Julia the great

Oh stop it yoooou

2013-04-19 @ 00:02:14
URL: http://submarine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0