förvandlades till en pansarvagn med en dröm

du-du-du-du-du-du, har levels låten på hjärnan och mår feeeeeeeeett (läs: fettjävlapeckelpittbajs) bra. använder inte så fula ord här i bloggen, måste vara bra med barn osv.
i sthlm har jag trampat runt i LP-butiker på söder, pumpat på avicii och HERREGUD va många småschtekare det finns asså HAHAHA gråter nästan i min ensamhet. annars var det enormt bra. sörjer även att jag endast är ynka 14, snart 15, år och inte kan gå på deadmau5 i juni................ det skulle slå allt ÄRLIGT TALAT VAFAN MAMMA OCH PAPPA. hata allt. nästan.
måste även säga att jag inte stod på plattformen som rasade och inte ens märkte att det hände under konserten, utan fick reda på det när jag gick för att hämta luft och så, men vi får hoppas att alla klarar sig bra ur det som hände! extra kramar till er såklart
ska läsa nöjesguiden och intervjun med krunegård, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0