21 mars

image description
majgaad det är snart april, fan hände. haha vill äga denna hunden tills jag dööör, han har adhd och springer jämt omkring med toapapper i mormors hela hus haha<3333 svenskan är inte den bästa idag men jag blev arg och slog in handen i en trappa idag så det är ok va? braa
har tränat nuu så känner mig nyttig ELLER? ska träffa malinoo imorrn sen får vi se om jag tar en runda med springskorna senaree, så jävla skönt det vore asså. BTW är inne i en sentimental period, vill bara ha tillbaka gamla tider haha fan va depressed nej ÄLSKAAR LIVET WIF DIS SHANIQUA hejrååå

Kommentarer
Postat av: Bengan

Du jag, adhdhunden och Frank(som vi borde döpa om till fritzel för övrigt) fatta vilket dreamteam!!

2012-03-22 @ 13:31:01
URL: http://bananaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0