Awake my soul

kameran var för nära ögonen så jag ser vindögd ut hahahahahahaha, så är ej fallet för er som inte träffat mig IRL (...omg skrev jag just irl)
 
typical-alice-poser yaaaaaaayy here we gooooo!! 
Ska förvarna er om att detta är det fulaste inlägget någonsin så ni behööver inte läsa om ni inte vill. Orkar nämligen inte vara seriös :)))

Jaja hej hej igen, nu när jag har looov och no homework så är jag lite bättre på att uppdatera mig på de "sociala" medierna! Dvs: inte fem veckor mellan varje instagrambild hahaha.
I alla fall, är nu uppbokad varje dag tills året är slut! Skönt fast sorgligt att ej kunna sova ut.
Sara som pluggar till läkare i Polen (!) har kommit hit över jul och det ska vi fira med vårat lilla gäng, hihi. Så imorrn är det kinamatsmoff + bowling (....haha inte min ide) som gäller. Sen ska vi till mormor på någon slags extra jul med kusiner osv osv. På lördag ska jag träffa Alex som kommit hem från egypten!!!!!!! Saknat henne sååå. Tänkte baka en liten julklapp till henne, hiho. Sen på söndag ska jag träffa en av mina soulisar Juuuulia, vi ska väl bara vara som vanligt! Snacka, äta, ravea och ha det mysigt typ.
Och vad är det för dag på måndag? Sista december, japp japp! Så då ska jag fira, säger man fira?, nyår med Alex och lite andra tjejor. På dagen kommer vi stå i köket hela dagen och laga mat, baka, duka - ja ni förstår! Sen får vi helt enkelt se vart dagen tar oss och vad vi hittar på. 
 
Är detta det längsta inlägget Alice någonsin skrivit på en blogg? Ah, förmodligen. Det är nog inte så många som orkade läsa ända hit men ni som gjorde det, tack och hej + vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: silvia

snygg du är alice!

Svar: tack snyggiing!
Alice Ståhle

2012-12-30 @ 00:24:20
URL: http://silviaky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0